Portfolio

"Firma je naTRHU 25 let. Disponuje kvalifikovaným personálem a zázemím na vysoké technické úrovni."
"Nabízet SPOLEHLIVOST a KVALITU."
"Být nejlepší na trhu. Přinášet nové trendy a technologie."

Dispečink Roudnice n/L

Telefon: +420 416 857 071
Mobile: +420 602 354 796
Fax: +420 416 857 078
Email: servis@aqspol.cz
Web: www.aqspol.cz

Potřebujete servisní pomoc?!

Firma AQ SPOL má k dispozici vlastní Servisní středisko, které se nachází v Roudnici nad Labem. Servisní služby jsou zaměřeny na čerpací techniku, kterou firma prodává a zastupuje. Jedná se o opravy záruční, a také pozáruční. Dobré technické zázemí střediska zaručuje kvalitní opravy a přístup k zákazníkovi.

Mimo servisních prací firma provádí montáže do studní a vrtů. Dále montáže speciálních celků, kde je potřeba kvalifikace, odbornost a znalost montovaného zařízení.

Pro více informací nás kontaktujte a naši pracovníci s Vámi proberou potřebné detaily.

Dispečink, +420 602 354 796

Tlaková kanalizace

Mimo běžné opravy a montáže zajištuje firma instalaci kompletních technologický systémů pro "Tlakovou kanalizaci" obcí a měst.

SERVISNÍ služby

Zde naleznete informace a seznam značek, pro které jsou prováděny SERVISNÍ služby. Vyberte informaci z tabulky níže a dozvíte se, které produkty, služby a v jaké režimu jsou do programu zařazeny.
www.aqspol.cz

AQ SPOL

+420 416 857 078

www.ebara.it

EBARA

+420 416 857 071

www.elbi.it

ELBI

+420 416 857 071

www.sumoto.it

SUMOTO

+420 416 857 071

www.grundfos.cz

GRUNDFOS

+420 585 716 111

www.wilo.cz

WILO

+420 234 098 711

www.ksb.com

KSB

+420 241 090 211

www.sigma.cz

SIGMA

+420 585 652 077

AUTORIZOVANÝ a ZÁRUČNÍ servis

jmenovaných firem splňuje přísné podmínky a je založena na odbornosti firmy, na potřebných certifikátech a oprávněních vykonávat danou službu dle stanovených standardů. Firma AQ SPOL zajišťuje servis pro celý výrobní a prodejní program jmenovaných firem.

POZÁRUČNÍ servis

je založen na dlouhé historii v oboru čerpací techniky, na technické znalosti a zkušenostech personálu, vzdělávání a potřebných certifikátech.

Servis u ZÁKAZNÍKA

je založen na odbornosti firmy a na potřebných zkušenostech, praxi, certifikátech a dlouhé historii v oboru.

Servis na PROVOZOVNĚ

je založen na odbornosti firmy a na potřebných zkušenostech, praxi, certifikátech a dlouhé historii v oboru.

AQ SPOL

GRUNDFOS
EBARA
SUMOTO
ELBI
WILO
KSB
SIGMA
dle dohody i jiný výrobce

Seznam kategorii, které jsou do servisního programu zařazeny:

oběhová čerpadla
odstředivá čerpadla
ponorná čerpadla
kalová čerpadla
průmyslová čerpadla
posilovací stanice
měření a regulace apod.

záruční opravy

je stanoven zákonem 634/1992 sb §19 odst. 3 o ochraně spotřebitele.  Pověřený pracovník dispečinku rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady je vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud není, po dohodě, se  spotřebitelem dohodnuta delší lhůtě. Firma nabízí individuální možnost dohodnout si dle servisního tarifu zkrácení servisní opravy na minimum.

pozáruční opravy

je stanoven dle vybraného servisního tarifu. Pověřený pracovník dispečinku vybere, po příjmu opravy, společně se zákazníkem jeden z nejvýhodnějších tarifu podle typu závady nebo poruchy. Firma nabízí individuální možnost dohodnout si dle servisního tarifu zkrácení servisní opravy na minimum.

opravy u zákazníka

je stanoven dle vybraného servisního tarifu. Pověřený pracovník dispečinku vybere, po příjmu opravy, společně se zákazníkem jeden z nejvýhodnějších tarifu podle typu závady nebo poruchy. Firma nabízí individuální možnost dohodnout si dle servisního tarifu zkrácení servisní opravy na minimum.

opravy na provozovně

je stanoven dle vybraného servisního tarifu. Pověřený pracovník dispečinku vybere, po příjmu opravy, společně se zákazníkem jeden z nejvýhodnějších tarifu podle typu závady nebo poruchy. Firma nabízí individuální možnost dohodnout si dle servisního tarifu zkrácení servisní opravy na minimum.

Dokumentaci firem pro jednotlivé produkty jako jsou katalogové listy, provozně montážní předpisy apod. si můžete vyžádat na kontaktních adresách firmy:

Telefon: +420 416 857 077,
Mobil: +420 602 558 065
Fax: +420 416 857 077
Email: info@aqspol.cz  Web: www.aqspol.cz

SERVIS TLAKOVÉ KANALIZACE

Zde naleznete informace o servisních službách, které jsou nabízeny v rámci servisních služeb v oblasti TLAKOVÉ KANALIZACE. Níže naleznete informace ke službě SERVIS TLAKOVÉ KANALIZACE.

SERVIS TLAKOVÉ KANALIZACE obsahuje jak externí tak interní servisní služby pro vyráběnou technologii AQ-TK a to v plném rozsahu vč. instalace u zákazníka.

AQ SPOL

ostaní firmy dle konzultace

Seznam kategorii, které jsou do servisního programu zařazeny:

kalová čerpadla řady AQK, příslušenství TK, měření a regulace, ostatní příslušenství jako jsou zpětná klapka, pojistný ventil apod..

Termín pozáruční opravy je stanoven dle vybraného servisního tarifu. Pověřený pracovník dispečinku vybere, po příjmu opravy, společně se zákazníkem jeden z nejvýhodnějších tarifu podle typu závady nebo poruchy. Firma nabízí individuální možnost dohodnout si dle servisního tarifu zkrácení servisní opravy na minimum.

Dokumentaci firem pro jednotlivé produkty jako jsou katalogové listy, provozně montážní předpisy apod. si můžete vyžádat na kontaktních adresách firmy:

Telefon: +420 416 857 077
Mobil: +420 602 558 065
Fax: +420 416 857 077
Email: info@aqspol.cz  Web: www.aqspol.cz

SERVISNÍ TARIFY

Zde naleznete informace o servisních službách, které jsou nabízeny v rámci SERVISNÍCH TARIFŮ. Níže naleznete informace ke službě SERVISNÍ TARIFY.

Servisní oprava probíhá na základě telefonické, mailové nebo osobní objednávky od zákazníka. Se zákazníkem je následně dohodnuto o jaký typ servisní opravy se bude jednat a jaký bude orientační dodací termín a předběžná cena. Pokud lze, vybere se ze seznamu SERVISNÍCH TARIFU (viz tabulka dále). Tarify slouží k výběru servisní služby tak, aby měl zákazník možnost vybrat si službu a opravný termín, jak mu nejlépe vyhovuje.

Servisní tarif BASIC obsahuje:

  • zjištění závady

  • čištění

  • sestavení a montáž

Dodací termín:

je stanoven na základě příjmu po ohledání závady

Servisní tarif STANDARD obsahuje:

  • zjištění závady

  • čištění

  • výměna a dodání repasovaných ND

  • sestavení a montáž

Dodací termín:

je stanoven na základě příjmu po ohledání závady

Servisní tarif EXCLUSIVE obsahuje:

  • zjištění závady

  • čištění

  • výměna a dodání NOVÝCH náhradních dílů

  • sestavení a montáž

  • lakování

  • nebo výměna za nové v ceně servisu

Dodací termín:

je stanoven na základě příjmu po ohledání závady

  • výjezd na místo poruchy

  • zjištění závady

    (v případě drobné poruchy – odstraněno na místě)

  • demontáž zařízení

  • odvoz na servisní středisko

  • dílenská oprava

  • odvoz na místo provozu

  • montáž zařízení

  • výjezd na místo poruchy

  • zjištění závady

  • demontáž a oprava zařízení na místě nebo výměna za nové

    (v případě složitější poruchy – dovoz na servisní středisko)

  • odvoz na servisní středisko

  • dílenská oprava

  • odvoz na místo provozu

  • montáž zařízení

Objednejte si servisní služby

(klidně již dnes)

SERVISNÍ formulář

    Druh servisní služby

    servis u zákazníkaservis na střediskujiné

    Jméno (povinné)

    Email (povinné)

    Telefon (doporučujeme)

    Lokalita

    Typ servisní opravy

    záručnípozáručníjiné

    Vyberte typ čerpadla

    Popis závady

    Legenda:

    "Připravte si údaje ke KONTAKTNÍ OSOBĚ. (Jméno, příjmení apod.)"
    "DATUM a ČAS, kdy bude kontaktní osoba k dispozici."
    "Zda se bude jednat o servis u ZÁKAZNÍKA nebo na SERVISNÍM STŘEDISKU?"
    "Zda se jedná o opravu v ZÁRUCE nebo o POZÁRUČNÍ servis"
    "Jaký typ čerpadla nebo systému máte? Příklad: oběhové čerpadlo, domácí vodárnu, kalové čerpadlo, technologii pro tlakovou kanalizaci, průmyslová instalace apod.."
    "Zjistěte si, pokud je to možné, kdo je výrobcem čerpadla nebo zařízení."
    "Připravte si jednoduchý popis poruchy. Např. čerpadlo nedává výkon, vypadává jistič, čerpadlo je hlučné apod."
    "Vyberte si dle z nabízených servisních tarifů ten, který Vám bude nejvíce vyhovovat event. se spojte s dispečinkem tel: +420 416 857 077 a vyberte společně službu Vám šitou na míru."